Integracija N Banke ? Kakšne spremembe vas čakajo v jeseni
Le še nekaj mesecev nas loči do jeseni, predvidoma takrat se bo N Banka pripojila k NLB. Želimo si, da bi bil prehod za naše stranke čim bolj prijazen in učinkovit. Zato smo vam poslali pismo z zbranimi informacijami o prenosu vaših produktov v NLB, ki ga boste prejeli po elektronski ali klasični pošti.
Kaj za vas pomeni prenos poslovanja iz N Banke v NLB?
- V NLB vam bodo odprli račun z novo številko IBAN in vam poslali novo debetno kartico. Pričakujete jo lahko v začetku julija. POZOR: nova kartica in račun bosta aktivna šele po pripojitvi. - Na račun bo po pripojitvi preneseno obstoječe stanje, tudi redni oz. izredni limit, in sicer v enaki višini, kot ga boste imeli v času prenosa poslovanja. - Tudi vsi pooblaščenci, zakoniti zastopniki in skrbniki na računu bodo po pripojitvi enaki, kot jih boste imeli v času prenosa poslovanja. - UGODNOST Kot izraz dobrodošlice boste: vaš novi NLB paket prvo leto uporabljali po polovični ceni ali vaš novi NLB Osnovni račun prvih 6 mesecev uporabljali kar brezplačno. - V NLB vam bodo zagotovili uporabo nove digitalne banke NLB Klik oziroma v primeru poslovnih uporabnikov uporabo spletne in mobilne banke NLB Proklik in NLB Klikpr. - V NLB vam bomo prenesli vam bomo vaše kredite in depozite z nespremenjenimi pogoji.
Za celoten prenos vašega poslovanja bomo poskrbeli skupaj z NLB. Potrudili se bomo, da bo prehod enostaven, z njim pa ne boste imeli nobenih stroškov.
Ves čas vam bomo na voljo za pomoč in dodatna pojasnila, in sicer na spletnih straneh www.nbanka.si in www.nlb.si, telefonski številki Kontaktnega centra N Banke 080 22 65 oz. +386 1 569 22 59 (za klice iz tujine) in elektronskem naslovu info@nbanka.si.
Nedostopnost spletne in mobilne banke v nedeljo, 21. 5. 2023, med 8.00 in 12.00
Spoštovani uporabniki spletne in mobilne banke, obveščamo vas, da spletna in mobilna banka zaradi nujnih vzdrževalnih del ne bosta dostopni v nedeljo, 21. 05. 2023, med 8.00 in 12.00 uro. Hvala za razumevanje. N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za storitve N Banke d.d. za področje poslovanja pravnih oseb
Obveščamo vas o spremembah tarifnih postavk za področje poslovanja pravnih oseb, vezanih za gotovinsko poslovanje, ki veljajo od 1. 6. 2023. Več o spremembah si preberite na povezavi. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za pravne osebe
Obveščamo vas, da bo banka s 01. majem 2023 spremenila Splošne pogoje za opravljanje plačilnih storitev preko transakcijskega računa. Vse o spremembi si preberite na povezavi. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Velikonočnim praznikom prilagojeno izvajanje plačil
Velikonočni prazniki vsako leto naznanijo začetek sezone praznikov in dopustov, nekoliko pa jim prilagodimo tudi urnik plačilnih transakcij. V večini držav Evropske unije je namreč petek, 7. april, praznik in dela prost dan, v ponedeljek, 10. aprila, pa je dela prost dan tudi v Sloveniji.
Evropski plačilni sistemi v petek, 7. aprila 2023, ne bodo delovali, zato bomo v N Banki izvajali le plačila: -pri katerih imata plačnik in prejemnik plačila odprt račun v N Banki, -takojšnja plačila Flik, -takojšnja plačila prek Mobilne N Banke in Spletne N Banke, če je banka prejemnika plačila dosegljiva, -domača in čezmejna plačila v tuji valuti ter plačila v tretje države prek kontokorentne mreže. Ostala domača plačila in čezmejna ter mednarodna plačila pa bomo izvajali po spremenjenem urniku.
POMEMBNO ? čimprej posodobite aplikacijo Mobilna N Banka
Spoštovani uporabniki mobilne banke,
obveščamo vas, da so na voljo nove verzije aplikacije Mobilna N Banka (1.21.1 za Android naprave in 1.21.4 za iOS naprave). Starejše verzije bodo prenehale delovati s 26. 3. 2023, zato vas pozivamo, da aplikacijo posodobite čimprej, najpozneje pa v soboto, 25. 3. 2023. Če vam po tem datumu aplikacija preneha delovati, bodite brez skrbi - aplikacijo lahko enostavno posodobite na najnovejšo verzijo in jo nemoteno uporabljate naprej.
Starejše verzije aplikacije z naprave nikakor ne odstranjujte, temveč obstoječo verzijo le posodobite v trgovinah Google Play, Huawei App Gallery ali AppStore. Če možnosti za posodobitev v trgovini nimate prikazane, je aplikacija najverjetneje že posodobljena na novo različico. Če aplikacijo odstranite, boste morali mobilno banko ponovno aktivirati.
Če se vam je aplikacija posodobila samodejno ali pa ste aplikacijo na najnovejšo verzijo že posodobili sami, smatrajte obvestilo kot brezpredmetno. Verzijo trenutno nameščene aplikacije lahko preverite s klikom na gumb "Nastavitve" v mobilni banki in izbiro razdelka "O aplikaciji". S spoštovanjem, N Banka d.d.
Najpoznejši datum plačila plačilnih nalogov je 31. avgust 2023
Spoštovani uporabniki spletne in mobilne banke,
obveščamo vas, da smo zaradi integracije N Banke v NLB d.d., ki je predvidena s septembrom, v spletni in mobilni banki omejili vnos nalogov z datumom plačila najpozneje 31. 8. 2023. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Pripojitev N Banke k NLB
Obveščamo vas, da je pripojitev N Banke d.d. k NLB d.d. predvidena v začetku septembra 2023.
Vabimo vas, da si informacije o obdelavi osebnih podatkov strank N Banke v postopku pripojitve k NLB preberete TUKAJ.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Mesečni izpiski prometa na računih po novem na voljo tudi v Mobilni N Banki
Obveščamo vas, da so v Mobilni N Banki (za fizične in za pravne osebe) po novem na voljo prenosi mesečnih izpiskov prometa na transakcijskih računih v PDF obliki. Uporabniki naprav z operacijskim sistemom Android te izpiske najdete v Moja banka > klik na želeni transakcijski račun > zavihek Podrobnosti > klik na ikonico izpiska v desnem zgornjem kotu in nato iz seznama izberete želeni izpisek. Uporabniki iOS naprav pa izpiske najdete v Moja banka > klik na želeni transakcijski račun > ikonica s tremi pikicami desno zgoraj in nato iz sezname izberete želeni izpisek. Če Mobilne N Banke še nimate, lahko vklop mobilne banke za fizične osebe opravite na daljavo na spletni povezavi www.nbanka.si/mobilna-banka in naročilo potrdite z bančno kartico in enkratno kodo z OTP čitalca kartic, lahko pa vklop mobilne banke (tako za fizične kot tudi za pravne osebe) uredite tudi v najbližji poslovalnici N Banke. Ažuren seznam poslovalnic je na voljo na spletnem naslovu www.nbanka.si/poslovalnice. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Težave pri dostavi SMS sporočil za obročne nakupe s kartico Ide@l
Spoštovani uporabniki kartice Ide@l,
obveščamo vas, da v zadnjem tednu beležimo težave pri pošiljanju SMS sporočil za tiste nakupe z Ide@l kartico, pri katerih je plačilo možno razdeliti na obroke. V kolikor v SMS sporočilu niste prejeli kode za razdelitev, nakup pa bi želeli razdeliti na obroke, nas pokličite na brezplačno številko 080 22 65 (delovnik od 8:00 do 19:30). Ob klicu imejte pri sebi vašo Ide@l kartico in davčno številko.
Težavo bomo odpravili v najkrajšem možnem času.
Hvala za razumevanje. N Banka d.d.
Veseli december, nakupovanje in......phishing?
Veseli december je tu! Mesec praznovanj, obdarovanj in mesec spletnih nakupov. V tem času se v vašem elektronskem nabiralniku lahko hitro znajdejo sporočila o popustih, kuponih, novih izdelkih in pa......lažna elektronska sporočila (phishing). Opozarjamo vas na previdno ravnanje z elektronsko pošto. Goljufi v času praznikov ne počivajo in želijo z lažnimi elektronskimi sporočili (phishing) pridobiti osebne/kontaktne podatke ali denar prejemnika. Phishing primeri namreč še vedno strmo naraščajo in ostajajo aktualen problem na področju varne rabe spleta in e-pošte. Tipična prevara phishing se prične s sporočilom, ki naj bi ga poslal ponudnik neke spletne storitve ali banka. Obvestijo vas na primer, da se morate zaradi preverjanja podatkov ali dodatnih ugodnosti prijaviti in znova vnesti svoje podatke. V sporočilu se nahaja povezava, na katero naj bi kliknili, vendar ta vodi na lažno spletno stran, ki je zelo podobna, morda skoraj identična strani legitimnega ponudnika. Če na tej lažni, phishing strani vnesete svoje podatke, kot sta na primer geslo in uporabniško ime, ste jih pravzaprav posredovali goljufu. Na tako pošto ne odgovarjajte in nikakor ne "klikajte" na ponujene povezave v sporočilu. Na take povezave ne vnašajte osebnih podatkov. Sporočilo izbrišite. Več informacij in navodila dobite tukaj. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Ukinitev valute - hrvaška kuna (HRK)
Obveščamo vas, da bo Hrvaška s 1. januarjem 2023 vstopila v evro območje in kot uradno valuto s tem dnem uvedla evro. Stanja v kunah na vaših transakcijskih računih (TRR) bo banka samodejno konvertirala v evre na dan 31.12.2022 po fiksnem tečaju 7,53450 HRK za 1 EUR in stanje pripisala obstoječemu stanju v evrih. Do konca meseca marca 2023 pa boste lahko bankovce HRK zamenjali v EUR valuto tudi na blagajnah banke.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Obvestilo o umiku možnosti blokade kartice v spletni in mobilni banki
Spoštovani,
obveščamo vas, da za plačilne kartice N Banke nastavitev blokade in deblokade kartic v spletni in mobilni banki začasno ni mogoča. Uporabo kartice lahko prek spletne ali mobilne banke še vedno omejite z drugimi nastavitvami (limit za dvig na bankomatih, limit za plačevanje na spletu, brezkontaktno plačevanje). V primeru suma zlorabe lahko kartico brezplačno blokirate prek Kontaktnega centra banke na telefonski številki 080 22 65.
Hvala za razumevanje. N Banka d.d.
Strankam N Banke odpiramo vrata v poslovalnicah NLB
S 3. oktobrom 2022 pričnemo s poslovanjem nekaterih enot N Banke v poslovalnicah NLB, in sicer podružnica: - - Tepanje v poslovalnici NLB Slovenske Konjice, Celjska cesta 2,
- - Kranj v poslovalnici NLB Kranj, Koroška cesta 21,
- - Koper v poslovalnici NLB Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7,
- - Šentjernej v poslovalnici NLB Šentjernej, Trg Gorjanskega bataljona 2,
- - Ljubljana Miklošičeva v poslovalnici NLB Tavčarjeva, Tavčarjeva ulica 7,
- - Ljubljana Vič v poslovalnici NLB Vič, Cesta na Brdo 9,
- - Ljubljana Šiška v poslovalnici NLB Šiška, Celovška cesta 89.
V naštetih poslovalnicah NLB bo delovni prostor N Banke d. d. ustrezno označen in bo namenjen izključno poslovanju strank N Banke. Poslovanje podružnice v Šentjurju bomo preselili v podružnico N Banke Celje, Prešernova ulica 27. Preostale enote N Banke, in sicer Dunajska in Dvorni trg v Ljubljani ter podružnici v Mariboru in Celju, pa ostanejo na istih lokacijah in bodo poslovale kot doslej. Bankomati v podružnicah N Banke, ki se selijo, prenehajo delovati s 1. oktobrom z izjemo bankomatov na lokacijah podružnic Tepanje, Šentjur in Ljubljana Miklošičeva, kjer bodo delovali kljub selitvi. Vse storitve na teh bankomatih lahko še vedno odpravljate kot ste vajeni. Več informacij preberite tukaj. S spoštovanjem, N Banka d.d.
POZOR - Pojav novih lažnih sporočil (phishing) v imenu NLB d. d.
Spoštovani, obveščamo vas, da so se pojavila lažna sporočila v imenu NLB d. d., ki jih goljufi pošiljajo tudi strankam N Banke, z njimi pa pozivajo k potrditvi ali vnosu prijavnih podatkov na lažnih (phishing) NLB d. d. straneh (primer na povezavi spodaj). Tipična prevara phishing se prične s sporočilom, ki naj bi ga poslala banka ali ponudnik neke spletne storitve. Obvestijo vas, da se morate zaradi preverjanja podatkov ali dodatnih ugodnosti prijaviti in znova vnesti svoje podatke. V sporočilu se nahaja tudi povezava, na katero naj bi kliknili, vendar ta vodi na lažno spletno stran, ki je zelo podobna, morda skoraj identična strani legitimnega ponudnika. Več informacij preberite tukaj. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Z oktobrom nekaj enot N Banke strankam odpira vrata v poslovalnicah NLB
Spoštovani,
obveščamo vas, da bomo 3. oktobra 2022 poslovanje nekaterih enot N Banke preselili v poslovalnice NLB, in sicer: - v Tepanjah v poslovalnico NLB Slovenske Konjice, Celjska cesta 2, - v Kranju v poslovalnico NLB Kranj, Koroška cesta 21, - v Kopru v poslovalnico NLB Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7, - v Šentjerneju v poslovalnico NLB Šentjernej, Trg Gorjanskega bataljona 2, - v Ljubljani na Miklošičevi v poslovalnico NLB Tavčarjeva, Tavčarjeva ulica 7, - v Ljubljani na Viču v poslovalnico NLB Vič, Cesta na Brdo 9, - v Ljubljani v Šiški v poslovalnico NLB Šiška, Celovška cesta89. V naštetih poslovalnicah NLB bo delovni prostor N Banke d. d. ustrezno označen in bo namenjen izključno poslovanju strank N Banke. Poslovanje podružnice v Šentjurju bomo preselili v podružnico N Banke Celje, Prešernova ulica 27. Preostale enote N Banke, in sicer Dunajska in Dvorni trg v Ljubljani ter podružnici v Mariboru in Celju, pa ostanejo na istih lokacijah in bodo poslovale kot doslej. Več informacij preberite tukaj. S spoštovanjem, N Banka d.d.
POZOR - Pojavila so se sporočila v imenu N Banke s povezavami do lažnih (phishing) Rekono spletnih mest
Spoštovani, obveščamo vas, da so se pojavila nova lažna sporočila v imenu N Banke s povezavami do lažnih (phishing) Rekono spletnih mest, namen katerih je, da goljufi od vas pridobijo dostopne podatke do vašega Rekono računa. Vaše Rekono dostopne podatke lahko nato uporabijo za vstop v spletno ali mobilno banko in vas s tem znatno oškodujejo. Vaših dostopnih podatkov (e-poštnega naslova, vstopnega gesla Rekono, enkratnega SMS gesla, PUK kode) NIKOLI ne vpisujte v takšna lažna spletna mesta. Več informacij preberite tukaj. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za storitve N Banke d.d. za področje poslovanja pravnih oseb
Spoštovani, obveščamo vas o spremembi Tarife nadomestil za storitve N Banke d.d. za področje poslovanja pravnih oseb. Sseznam spremenjenih tarifnih postavk, ki veljajo od 1. 8. 2022, si oglejte v obvestilu na povezavi. Ostale tarifne postavke ostajajo nespremenjene. Sprememba Tarife nadomestil za področje poslovanja pravnih oseb: Navedena sprememba stopi v veljavo z dnem 1. 8. 2022 in velja do naslednje spremembe nadomestil za storitve N Banke d.d. Celotna trenutno veljavna Tarifa nadomestil je na voljo v vseh poslovalnicah N Banke d.d. in objavljena na spletni strani www.nbanka.si/cenik-storitev. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Podaljšanje intervala ponovne prijave z Rekono v Mobilno N Banko iz 30 na 90 dni
Spoštovani, zaradi varnostnih razlogov vas Mobilna N Banka vsakih 30 dni pozove, da vstop potrdite s ponovno prijavo v vaš račun Rekono. Obveščamo vas, da smo ta interval sedaj podaljšali s 30 dni na 90 dni. Podaljšani interval bo začel veljati po vaši naslednji prijavi v mobilno banko z računom Rekono. Primer: Mobilna banka vas pozove, da se ponovno prijavite z vašim računom Rekono, ker je od zadnje prijave z Rekonom preteklo 30 dni. Po uspešni prijavi je interval podaljšan. V mobilno banko se boste sedaj z Rekono računom naslednjič prijavili šele čez 90 dni. Da pri ponovni prijavi po 90 dneh ne bi imeli težav, vam priporočamo, da si dobro zapomnite podatke, s katerimi dostopate do vašega računa Rekono. To so:
- - e-poštni naslov,
- - geslo in
- - PUK koda.
Več informacij najdete na povezavi. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Varne počitnice z elektronsko in mobilno banko
Lažni klici, SMS ali lažna elektronska sporočila lahko hitro pokvarijo dopust. Poznavanje varne rabe elektronske in mobilne banke je ključnega pomena. Prijavni podatki (uporabniško ime, geslo, SMS žeton?) elektronske in mobilne banke ter računa elektronske identitete Rekono, so vaši zaupni podatki, ki jih ne smete posredovati NIKOMUR. Banka, Rekono ali na primer tehnična pomoč od vas NE BODO NIKOLI zahtevali, da posredujete svoje geslo, uporabniško ime, enkratna gesla ali druge prijavne instrumente. Če prejmete klic, SMS ali elektronsko sporočilo, kjer oseba zahteva omenjene podatke od vas, gre za POSKUS ZLORABE vašega računa. POZOR! Prevare lahko potekajo v slovenščini oziroma prihajajo s slovenskih telefonskih številk. Več informacij najdete na povezavi.
S spoštovanjem, N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil in obrestnih mer dne 1. 8. 2022
Spoštovani, obveščamo vas o spremembi Tarife nadomestil za storitve in avista obrestne mere N Banke d.d. za področje poslovanja pravnih oseb. Celoten seznam spremenjenih tarifnih postavk, ki bodo veljale od 1. 8. 2022, si oglejte v obvestilu na povezavi. Ostale tarifne postavke ostajajo nespremenjene. Sprememba Tarife nadomestil za področje poslovanja pravnih oseb: Navedena sprememba stopi v veljavo z dnem 1. 8. 2022 in velja do naslednje spremembe nadomestil za storitve N Banke d.d. Celotna trenutno veljavna Tarifa nadomestil je na voljo v vseh poslovalnicah N Banke d.d. in objavljena na spletni strani www.nbanka.si/cenik-storitev. Sprememba avista obrestne mere za področje poslovanja pravnih oseb: Navedena sprememba stopi v veljavo z dnem 1. 8. 2022 in velja do naslednje spremembe nadomestil za storitve N Banke d.d. Celotni trenutno veljavni Sklep o obrestnih merah banke je na voljo v vseh poslovalnicah N Banke d.d. in objavljen na spletni strani www.nbanka.si/obrestne-mere. Ljubljana, dne 13. 7. 2022.
S spoštovanjem, N Banka d.d.
OBVESTILO - ukinitev podpisovanja e-računov s komponento CreaSign v Poslovni spletni N Banki
Spoštovani,
v digitalnih bančnih poteh N Banke prehajamo na izdajanje e-računov v eSlog 2.0, ki podpisovanja e-računov ne zahteva. Skladno s tem smo v Poslovni spletni N Banki z julijem 2022 tudi umaknili podporo za podpisovanje e-računov s komponento CreaSign.
Če želite prek Poslovne spletne N Banke uvažati in prejemnikom pošiljati že predhodno podpisane e-račune, priporočamo, da podpisovanje e-računov uredite po drugih poteh - denimo v računovodski oziroma podobni ustrezni programski opremi.
Ne glede na umik podpisne komponente CreaSign bo uvažanje in pošiljanje e-računov prek spletne banke v eSlog 1.6 (predhodno podpisanih) ali eSlog 2.0 (predhodno podpisanih ali pa nepodpisanih) delovalo še naprej. Ravno tako bo še naprej možno ročno vnašanje in pošiljanje posameznih e-računov, vendar bodo ti izdani v eSlog 2.0 in nepodpisani.
Z namenom spodbujanja prehoda na novi standard eSlog 2.0 bomo postopoma omejili tudi možnost pošiljanja e-računov, uvoženih v eSlog 1.6.
V izogib morebitnim nevšečnostim svetujemo, da si pravočasno uredite možnost priprave e-računov v eSlog 2.0 (podpisanih ali nepodpisanih) prek ustrezne programske opreme.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na brezplačni telefonski številki 080 22 65, od ponedeljka do petka med 8:00 in 19:30.
Želimo vam uspešno poslovanje s spletno banko tudi v prihodnje,
N Banka d.d.
Sprememba delovnega časa podružnic N Banke
Obveščamo vas, da bodo naše podružnice z dnem 20. 6. 2022 prešle na nov delovni čas, s katerim povečujemo dnevno dostopnost za 30 minut. Podružnice bodo poslovale po naslednjem delovnem času: - - ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 13. ure in od 14. do 16. ure,
- - sreda: od 10. do 13. ure in od 14. do 18. ure,
- - petek: od 8. do 15. ure.
Seznam podružnic in bankomatov ter več informacij najdete na www.nbanka.si/podruznice. Vabljeni na obisk, N Banka d.d.
Od 9. junija 2022 brezplačni dvigi gotovine z debetnimi karticami N Banke na vseh bankomatih NLB Skupine
Vsem imetnikom debetnih kartic Mastercard N Banke bomo omogočili brezplačen dvig gotovine na skoraj 1.500 bankomatih NLB Skupine, ki je prisotna v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Črni gori, Severni Makedoniji in na Kosovu.
Brezplačna storitev dviga gotovine na vseh bankomatih NLB Skupine bo na voljo od 9. junija 2022, za imetnike debetnih kartic fizičnih in pravnih oseb.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Od 31. maja 2022 je ob vstopu v Spletno N Banko povezava Rekono računa obvezna
Spoštovani,
če vašega Rekono računa še niste povezali s spletno banko (oz. drugo digitalno bančno potjo - tj. mobilno banko), je ob vstopu v spletno banko od torka, 31. maja 2022, ureditev povezave z Rekono računom obvezna. Postopka povezovanja Rekono računa ni več možno preskočiti, zato uporaba spletne banke, ne da bi povezali vaš Rekono račun z banko, po novem ni možna.
V Mobilni N Banki je povezava Rekono računa, tako kot že do sedaj, obvezna.
Navodila za povezavo Rekono računa (po korakih in s slikami) si oglejte na www.nbanka.si/rekono.
V primeru, da potrebujete pomoč pri povezovanju, smo vam na voljo na brezplačni številki 080 22 65 od ponedeljka do petka med 8:00 in 19:30 uro in vam bodo naši svetovalci z veseljem pomagali.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za pravne osebe
Obveščamo vas, da bo banka s 03. junijem 2022 spremenila splošne pogoje poslovanja, in sicer: - - Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev preko transakcijskega računa; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 3. člen
- - Splošni pogoji poslovanja za Poslovno spletno N Banko; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 28. člen
- - Splošni pogoji poslovanja za Poslovno mobilno N Banko; v delu Varovanje podatkov in splošne določbe, 30. člen
- - Splošni pogoji poslovanja s poslovno debetno plačilno kartico Mastercard; v delu Podatki in varstvo podatkov, 12. člen
- - Splošni pogoji poslovanja s kreditno kartico Ide@l Mastercard Business za poslovne subjekte; v delu Podatki in varstvo podatkov, 13. člen
- - Splošni pogoji za poslovanje z e-računi in e-dokumenti preko spletne banke; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 8. člen
- - Splošni pogoji poslovanja s SEPA direktno obremenitvijo; v delu Varovanje podatkov, 11. člen
- - Splošni pogoji uporabe dnevno nočnega trezorja; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 8. člen
- - Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev preko e-obrestnega transakcijskega računa; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 3. člen
- - Splošni pogoji za uporabo storitve HAL E-bank; v delu Varovanje podatkov, 12. člen
- - Splošni pogoji za uporabo Spletne aplikacija za trgovinsko financiranje; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 3. člen.
Več informacij preberite v novici. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Od 3. maja so vaši spletni nakupi še bolj varni
Od 3. maja dalje spletnih nakupov znotraj EEA regije (države EU ter Norveška, Islandija in Lihtenštajn) nič več ne morete potrjevati z SMS sporočili. Spletni trgovci tega območja so namreč zavezani k doslednemu preverjanju spletnih plačih z dvostopenjsko avtentikacijo uporabnika. Imetniki debetnih in posojilnih kartic Mastercard N Banke spletne nakupe še vedno potrjujete z brezplačnim mŽetonom v Mobilni N Banki ali s čitalcem kartic, ne pa z rešitvijo Rekono OnePass ali Rekono SMS OTP. Slednji sta namenjeni samo za prijavo v digitalne bančne kanale. Najbolj enostavna rešitev je mŽeton, saj spletno plačilo potrdite kar s potisnim sporočilom, ki ga prejmete na vaš pametni telefon. Preberite več v novici na povezavi. Lep pozdrav in uspešno spletno nakupovanje, N banka d.d.
POZOR - Ne nasedajte lažnim klicem in sporočilom glede prehoda na Rekono
Spoštovani, prosimo vas, da ste zelo pozorni. V zadnjem času smo zaznali povečano število lažnih klicev in sporočil v povezavi s prehodom na Rekono. S temi lažnimi klici in sporočili vas lahko goljufi znatno oškodujejo. Od vas v telefonskih klicih ali sporočilih nikoli ne bomo zahtevali, da nam posredujete kakršna koli prijavna gesla, uporabniška imena ali SMS žetone. Nikoli in nikomur ne posredujte svojih gesel in podatkov za prijavo v elektronsko identiteto Rekono ali v spletno ter mobilno banko. Prav tako nikomur ne posredujte enkratnih kod SMS žetonov, z aplikacijo Rekono OnePass pa za nikogar drugega ne potrjujte prijav ali transakcij. Preberite več v novici na povezavi. Uredite prehod na Rekono za nemoten dostop do spletne in mobilne banke - samo še omejen čas, do 27. maja 2022
Ste v spletni in mobilni banki že uredili prehod na prijavo z Rekono? Ne odlašajte, saj je prehod na nov način prijave na voljo samo še do 27. maja 2022.
V primeru, da ne uredite dostopov v prehodnem obdobju, do spletne in mobilne banke ne boste mogli več dostopati. Za ponoven dostop boste morali obiskati najbližjo poslovalnico. Navodila po korakih (s slikami) si oglejte na www.nbanka.si/rekono. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono
Spoštovani, želimo vas opomniti, da smo 25.4.2022, po 13. uri na digitalnih bančnih poteh pričeli s prehodom na Rekono. Po vklopu prehoda boste ob prijavi v mobilno banko oz. po prijavi v spletno banko pozvani, da povežete vaš Rekono račun (izvedete prijavo z Rekono računom). Če Rekono računa še niste ustvarili, ga boste ustvarili v postopku povezovanja. Za kar boste potrebovali vaše osebne podatke, vključno z davčno številko. Navodila za povezovanje Rekono računa z mobilno ali spletno banko so dostopna na naslovu www.nbanka.si/rekono. Ob prehodu vas želimo ponovno opozoriti, da bodite pozorni na morebitna lažna sporočila ali klice, na katere ne odgovarjajte. Prav tako nikakor, ne na lažnih spletnih naslovih, ne po telefonu, ne vpisujte ali posredujte nobenih aktivacijskih ali osebnih podatkov. Banka vam v zvezi s prehodom na Rekono ne bo pošiljala nobenih spletnih povezav ali aktivacijskih podatkov. Prehod boste v celoti opravili sami prek obstoječih digitalnih poti, ki jih že poznate - vaše spletne in/ali mobilne banke. Če si aplikacije Mobilna N Banka še niste posodobili, to storite čim prej. V primeru vprašanj smo vam na voljo na 080 22 65 oz. info@nbanka.si. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za spletno banko za pravne osebe in mobilno banko za pravne osebe
Evropski plačilni sistem TARGET2 na veliki petek, 15. aprila 2022 in na velikonočni ponedeljek, 18. aprila 2022, ne bo posloval. Posledično na navedena dneva ne bodo delovali tudi domači plačilni sistemi, ki so vezani na poravnavo v sistemu TARGET2. Tako na navedena dneva ne bomo izvajali medbančnih domačih, čezmejnih in mednarodnih plačil, ampak jih bomo le sprejemali. Nakazila bodo izvršena prvi naslednji delovni dan, v torek, 19. aprila 2022. V petek, 15. aprila 2022, bo tako možna le izvedba internih plačil v okviru banke, za naloge, kjer imata oba, nalogodajalec in prejemnik, odprt račun pri N Banki d.d. Obvestilo ZBS s sporočilom za javnost glede izvajanja plačil med velikonočnimi prazniki je objavljeno na spletni strani https://www.zbs-giz.si/izvajanje-placil-med-velikonocnimi-prazniki-2/. N Banka d.d.
Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono
Spoštovani, kot uporabnika ene od digitalnih bančnih poti pri N Banki (prej Sberbank banka), vas obveščamo, da v ponedeljek, 25.4.2022 (v popoldanskih urah) prehajamo na uporabo e-identitete Rekono (Rekono računa) za avtentikacijo v spletni in mobilni banki. Rekono je kvalificirani ponudnik storitev zaupanja. E-identiteto Rekono so v poslovanje vpeljale tudi druge slovenske banke. V spletni in mobilni banki ter drugih digitalnih poteh bodo odslej za prijavo, registracijo in potrjevanje plačil v uporabi sodobni in varni avtentikacijski načini Rekono, ki vam prinašajo tudi druge prednosti. Za uspešno uporabo Rekono računa v spletni in mobilni banki, boste morali najprej izvesti povezavo med vašim Rekono računom in spletno ali mobilno banko. Preberite več na povezavi. S spoštovanjem, N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za spletno banko za pravne osebe in mobilno banko za pravne osebe
POZOR - Bodite pozorni na prejem sumljivih SMS in e-poštnih sporočil
Spoštovani, še vedno opažamo porast primerov lažnih SMS in e-poštnih sporočil z nazivom banke. Pošiljatelji v zlonamernem elektronskem ali SMS sporočilu navadno zahtevajo prenos datoteke, klik na povezavo, vnos različnih podatkov (uporabniško ime, geslo, itd.) ali zgolj odgovor na pošto. Sporočila lahko prepoznate po slovničnih napakah ali napačnih povezavah. Banka od vas ne bo nikoli zahtevala registracije, aktivacije mobilne ali spletne banke ter morebitnega ažuriranja osebnih kontaktnih podatkov preko nenapovedanih povezav v SMS ali e-poštnih sporočilih, kjer bi zahtevala vnos obstoječih prijavnih instrumentov (npr. vstopnega uporabniškega imena, gesla, SMS žetona ali kartičnega OTP gesla za mobilno ali spletno banko). Prosimo vas, da ste na taka lažna sporočila pozorni in da ne klikate na povezave v njih ali prenašate datoteke. Sporočilo izbrišite. V primeru dvoma ali gre za lažno sporočilo, preverite obvestila na spletni strani banke (zavihek "NOVICE") ali pa v vaši mobilni / spletni banki. Pokličete nas lahko tudi na telefonsko številko: 080 22 65 (od ponedeljka do petka: 8.00 - 19.30). N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za storitve N Banke d.d., Ljubljana, za področje poslovanja pravnih oseb
Obveščamo vas o spremembi tarifnih postavk za področje poslovanja pravnih oseb. Spremenjene tarifne postavke, ki veljajo od 24. 03. 2022: Umik in ukinitev tarifnih postavk 1. PODROČJE PLAČILNEGA PROMETA ZA DOMAČE IN TUJE PRAVNE OSEBE E. ČEZMEJNE IN MEDNARODNE PLAČILNE TRANSAKCIJE Preberite več na povezavi. N Banka d.d.
Izvajanje plačilnega prometa v USD, AUD, CAD in RUB
Spoštovani, zaznali smo težave pri izvajanju plačilnega prometa v naslednjih valutah: ameriški dolar (USD), avstralski dolar (AUD), kanadski dolar (CAD) in ruski rubelj (RUB). Zato je izvajanje plačilnega prometa v omenjenih valutah omejeno. O ponovni vzpostavitvi polnega delovanja plačilnega prometa v omenjenih valutah vas bomo pravočasno obvestili. Za nevšečnosti se vam opravičujemo. N Banka d. d.
Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za storitve N Banke d.d., Ljubljana, za področje poslovanja pravnih oseb.
Obveščamo vas o spremembi tarifne postavke za področje poslovanja pravnih oseb. Spremenjena tarifna postavka, ki velja od 1. 4. 2022: I. PODROČJE PLAČILNEGA PROMETA ZA DOMAČE IN TUJE PRAVNE OSEBE A. TRANSAKCIJSKI RAČUN Preberite več na povezavi. N Banka d.d.
POZOR - goljufija pri plačilih faktur pravnih oseb
Spoštovani, opozarjamo vas na tip tako imenovane "BEC" (Business Email Compromise) goljufije, ki se pojavlja v povezavi s plačili faktur, ki jih pravna oseba izda drugi pravni osebi. Za to vrsto goljufije je značilno, da storilci prestrežejo elektronsko korespondenco poslovnih subjektov in v sklopu obstoječega ali novega poslovnega razmerja predrugačijo fakturo na način, da spremenijo številko bančnega računa. S tem zavedejo poslovne subjekte, da nakažejo sredstva na račune goljufov, misleč, da so plačilo izvedli svojemu poslovnemu partnerju. Običajno oškodovani poslovni subjekti ugotovijo, da so bili ogoljufani, šele ko plačano blago ni dostavljeno, ali pa jih glede neplačanega računa opozori poslovni partner. V kolikor je od nakazila poteklo več dni ali celo več tednov, se izredno znižajo možnosti za sledenje denarju in povrnitev nastale škode. Preberite več na povezavi.
POZOR - Obvestilo o lažnih elektronskih in SMS sporočilih
Spoštovani, zaznali smo primere lažnih elektronskih in SMS sporočil, pri katerih so kot pošiljatelji navedene slovenske banke ali zaposleni v slovenskih bankah, vendar sporočilo ni bilo poslano s strani banke. Če ste slučajno prejeli katero od teh sporočil, vam svetujemo, da ste pri rokovanju zelo previdni, saj lahko sporočila vsebujejo priponke s škodljivo vsebino (virus). Oglejte si primer lažnega sporočila in preberite več v novici na povezavi. S spoštovanjem, N Banka d.d.
POZOR - Spletna "CEO prevara"
Ponovno opažamo porast spletne "CEO prevare" (Direktorska goljufija), s katero lahko vaše podjetje znatno oškodujejo. Preberite, kako prevara poteka ter kako se zaščititi. V času, ko veliko zaposlenih dela od doma, ne pozabite na varnost. Pripravili smo 5 nasvetov za varno delo od doma, ki jih lahko posredujete tudi sodelavcem in prijateljem. S spoštovanjem, N Banka d.d.
POZOR - prevare pri trgovanju s kriptovalutami
Spoštovani,
želimo vas obvestiti, da je bil ponovno zaznan porast spletnih prevar v povezavi s kriptovalutami.
Več o prevari preberite v novici na povezavi.
Tako kot vedno tudi v tem primeru velja, da bodite izredno previdni, komu zaupate svoje podatke. Ne zaupajte osebam, ki se izdajajo za posrednike pri trgovanju s kriptovalutami in nikoli ne delite osebnih podatkov, uporabniških dostopov ter dostopov do naprav s tretjimi osebami.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za področje poslovanja pravnih oseb
Spoštovani, Obveščamo vas o spremembi tarifnih postavk za področje poslovanja pravnih oseb. Več o tem si lahko preberete na tej povezavi. S spoštovanjem,
N Banka d.d.
POZOR - V Sloveniji ponoven porast spletnih prevar z lažnimi obvestili dostavnih služb
Spoštovani, v Sloveniji je bil ponovno zaznan porast prevare z lažnimi obvestili dostavnih služb. Goljufi želijo s to prevaro pridobiti vaše osebne podatke ter podatke vaše plačilne kartice. Preberite, kako prevara poteka, ter na kaj morate biti pozorni: Lažna sporočila Pošte Slovenije in Spletna prevara DHL. Pozivamo vas k premišljeni uporabi in posredovanju kartičnih podatkov ter enkratnih gesel, obenem pa pozorno preverjajte zneske transakcij v prejetih varnostnih sporočilih. Več priporočil za varno spletno poslovanje najdete na povezavi nbanka.si/varno-spletno-poslovanje.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Ob daljših obdelavah v spletni banki ročno podaljšajte trajanje seje brskalnika
Spoštovani uporabniki Poslovne spletne N Banke, želimo vas opozoriti na možnost ročnega podaljševanja seje v brskalniku v primeru daljših obdelav v spletni banki. Ob zahtevnejših obdelavah, kot so denimo nalaganje in avtoriziranje večjih paketov plačil oz. e-računov, se po pretečenih 4 minutah pod zgornjim robom brskalnika pojavi rdeča pasica z opozorilom, da bo seja v brskalniku potekla čez minuto. S klikom na gumb za podaljšanje seje le-to podaljšate za nadaljnjih 5 minut in tako nemoteno dokončate opravila v spletni banki. Če seje pravočasno ne podaljšate, boste odjavljeni iz spletne banke, morebitne obdelave pa bodo ustavljene. Želimo vam uspešno uporabo spletne banke, N Banka d.d.
POZOR - goljufije z investicijskimi vlaganji
Spoštovani, policija je objavila sporočilo za javnost, v katerem opozarja na porast oškodovanja državljanov Slovenije, ki še vedno nasedajo lažnim spletnim platformam z obljubami visokih donosov iz naslova investicijskih vlaganj. Do konca avgusta je bilo obravnavanih že 115 zadev s skupnim oškodovanjem v višini več kot pet milijonov evrov. Preberite več v novici na povezavi. S spoštovanjem, N Banka d.d.
POMEMBNO OBVESTILO: Poslovno kartico Activa Mastercard bo nadomestila nova kreditna kartica Ide@l Mastercard Business
Spoštovani,
dne 12. 4. 2021 smo prenehali z izdajanjem poslovnih kartic Activa Mastercard. Nadomestila jo je nova kreditna kartica Ide@l Mastercard Business, ki poslovnim uporabnikom nudi številne nove funkcionalnosti in možnosti financiranja. Obstoječim imetnikom poslovne kartice Activa Mastercard bomo le-te nadomestili in zamenjali (migrirali) z novo kartico Ide@l Mastercard Business.
V kolikor status in poslovanje podjetja in/ali posamezne kartice izpolnjujejo pogoje migracije, bomo novo kartico do predvidoma 10. 5. 2021 posredovali po pošti, na naslov podjetja - brez dodatnih stroškov.
Ob prvi knjiženi transakciji z novo kartico Ide@l Mastercard Business bo kartica Activa Mastercard postala neaktivna.
S 24. 5. 2021 bo kartica Activa Mastercard prenehala delovati. Od tega dne dalje bo mogoče uporabljati le novo kreditno kartico Ide@l Mastercard Business.
Preberite več o zamenjavi kartice in o novi kartici Ide@l Mastercard Business. Za vse informacije smo vam na voljo tudi na brezplačni številki 080 22 65 od ponedeljka do petka med 8.00 in 19.30. S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Obvestilo o prevari - Lažni klici Microsoftove tehnične pomoči
Ponovno je bil zaznan porast spletne prevare, s katero želijo goljufi pridobiti dostop do vašega računalnika.
Goljufi z različnih telefonskih številk kličejo uporabnike in se predstavljajo za Microsoftovo tehnično pomoč. Pod pretvezo, da je računalnik ogrožen, želijo uporabnike prepričati, da jim omogočijo oddaljen dostop, s čimer dobijo goljufi popoln nadzor nad računalnikom.
V novici na povezavi preberite več o prevari ter kako se zaščititi.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Obvestilo za uporabnike banke Revolut
Spoštovani,
obveščamo vas, da je izvrševanje plačil na transakcijske račune, odprte pri banki Revolut, moteno. To posledično pomeni, da se lahko že izvršena plačila v nekaj dneh vrnejo na vaš transakcijski račun, odprt pri N Banki d.d.
Stranke lahko nemoteno polnite svoj Revolut račun z vašo kartico Ide@l Mastercard ali debetno kartico Mastercard.
S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Obvestilo - Nakazila na poslovne račune, ki so bili odprti pri Abanki
Spoštovani,
poslovni računi, ki so bili odprti pri Abanki in se začnejo z IBAN številko SI56 0510, so bili zaradi združitve Nove KBM z Abanko s 1. 4. 2021 zaprti. Obveščamo vas, da bodo vsa nakazila na račune, ki so bili odprti pri Abanki (SI56 0510 ....), na izbrani datum valute zavrnjena. Nove številke transakcijskih računov za pravne osebe pridobite pri prejemnikih plačil. Plačilo lahko predčasno izbrišete iz čakalne vrste in ga vnesete z novimi podatki. S spoštovanjem,
N Banka d.d.
Odkup terjatev - faktoring
Pretvorite terjatve v denar in pridobite sredstva brez dodatnega zadolževanja. V N Banki je produkt faktoringa oziroma odkupa terjatev dobro razvit, obenem pa smo zanesljiv poslovni partner. Kontaktirajte nas in poiskali bomo najbolj optimalno rešitev.
Preberite več na povezavi ali preprosto pokličite svojega svetovalca. S spoštovanjem, N Banka d.d.
POZOR - Spletna »CEO prevara«
Ponovno opažamo porast spletne "CEO prevare" (Direktorska goljufija), s katero lahko vaše podjetje znatno oškodujejo. Preberite, kako prevara poteka ter kako se zaščititi. V času, ko veliko zaposlenih dela od doma, ne pozabite na varnost. Pripravili smo 5 nasvetov za varno delo od doma, ki jih lahko posredujete tudi sodelavcem in prijateljem. S spoštovanjem, N Banka d.d.
NOVO - Možnost sklenitve e-depozita za pravne osebe v Poslovni spletni N Banki
Spoštovani uporabniki Poslovne spletne N Banke,
od zdaj lahko uporabniki, ki imate ustrezno pooblastilo, v spletni banki za pravne osebe sklenete e-depozite (nahajajo se v naročilih) z najkrajšo ročnostjo treh mesecev in najdaljšo sedmih let. Minimalni znesek e-depozita je 500 EUR, maksimalni pa 500.000 EUR. Ob sklenitvi se e-depozitna pogodba elektronsko podpiše in avtomatsko ustvari. Do sklenjene pogodbe o e-depozitih lahko dostopate le v spletni banki.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje in vas lepo pozdravljamo!
N Banka d.d.
Delo s paketi plačil in e-računov v Poslovna spletna N Banka
Imate težave pri aktivaciji nove spletne banke?
V redkih primerih, ko spletna banka ob kliku na novo aktivacijsko povezavo stran sporoči, da aktivacija ni bila uspešna, enostavno osvežite stran in aktivacijski postopek se bo uspešno nadaljeval. V primeru, da aktivacije niste izpeljali do konca, lahko prejeto aktivacijsko povezavo ponovno izkoristite. Aktivacija se smatra za uspešno, ko je novo vstopno geslo uspešno določeno. V primeru, da bi potrebovali novo aktivacijsko povezavo (pozabljeno vstopno geslo) jo lahko pridobite samostojno prek prijave s kvalificiranim digitalnim potrdilom, za kar mora biti to potrdilo prijavljeno v novi spletni banki. V tem primeru lahko pri prijavi s kvalificiranim digitalnim potrdilom pod poljem za vpis gesla kliknete na povezavo "Pozabljeno geslo" in na vaš e-poštni naslov boste prejeli novo aktivacijsko povezavo. Aktivacijsko povezavo za spletno banko za pravne osebe lahko pridobite brezplačno tudi s klicem v Kontaktni center, kjer vam bo agent poslal novo aktivacijsko povezavo. Vse o novi spletni banki ter navodilih za aktivacijo in prijavo si lahko preberete na predstavitvenih straneh nove spletne banke.
|